כלי חינמי לבדיקת ביטויי מפתח

בקורסים שלי, אני מלמדת את הסטודנטים כיצד לבצע מחקר מקיף למילות מפתח.
את הנתונים אנו מעבירים לטבלה, ממנה מסיקים מסקנות ומזקקים את ביטויי המפתח אותם ניקח לקמפיין שלנו וסביבם נייצר את האסטרטגייה השיווקית שלנו ואת הזירה האינטרנטית שתתמוך בה.

החלטתי לייצר טבלה שכזו שתעשה את החישובים עבורכם ותקל ולו במעט על החלק המתיש ביותר בתהליך.

הכלי לבדיקת ביטויי מפתח הוא חינמי לחלוטין, תוכלו להוריד אותו ולפרגן אותו לקולגות שלכם.

 

מספר דגשים לשימוש בכלי:
 

  • הכלי עובד ע"י דירוג הביטויים מהגבוה לנמוך כך שבסופו של תהליך, תקחו את ארבעת הביטויים שקיבלו את הציון הגבוה ביותר.

  • נפח חיפושים - התוצאה שתקבלו עבור הביטוי בכלי מתכנן מילות המפתח (נעדיף נפחי חיפוש גבוהים).

  • מיקום בגוגל - מיקום האתר של הלקוח תחת אותו ביטוי בדף התוצאות. תוכלו להתקין תוסף בשם RankFat.

  • KEI - הזינו את מספר הדפים שגוגל מחזירה לאותו ביטוי.

  • תחרות - הזינו את מספר התוצאות שגוגל מחזירה לבדיקה intitle:""

  • רלוונטיות - קבעו עד כמה הביטוי רלוונטי עבור בית העסק ותחום המומחיות שלו (בין 1 - 3).


כרטיס ביקור דיגיטלי כבר יש לכם ?

צרו עמנו קשר

קורסים קרובים 

יצירת צ'אט בוט לעסק

 

סדנה מעשית של יום שלם.

14/9

לינקים מהירים

  • w-facebook
  • Instagram - White Circle